HOME STAGING JEST TYM SAMYM, CO PROJEKTOWANIE WNĘTRZ
Zdecydowanie nie! Choć projektowanie i Home Staging mają pewne podobieństwa, każde z nich służy zupełnie innym innym celom.
Home Staging jest procesem strategicznym i ma na celu psychologiczne wpłynięcie na kupującego tak, by skłonić go do określonego myślenia na temat danego pomieszczenia, a także całej nieruchomości.
Drugim celem jest sprawienie, by kupujący zobaczył wnętrze w innym świetle. To, co może nie być interesujące, piękne lub funkcjonalne, po udanym Stagingu właśnie takie się stanie.
Home Staging neutralizuje i depersonalizuje przestrzeń, dzięki czemu kupującemu łatwiej jest wyobrazić sobie swoje nowe życie w Twojej nieruchomości.
W przeciwieństwie do Home Stagingu projektowanie jest wykonane specjalnie dla domowników.
Jest bardzo spersonalizowane, odzwierciedla osobowość i preferencje mieszkańców domu.
HOME STAGING JEST DROGI
Nie! Jednym z podstawowych założeń home stagingu jest działanie nisko-kosztowe, zabieg jest opłacalny a koszt zmian zwraca się w momencie uzyskania wyższej ceny najmu lub sprzedaży.
Statystyki jednoznacznie pokazują, że nieruchomości po home stagingu sprzedają się szybciej i za wyższą cenę, oszczędzając (i zarabiając!) pieniądze.
KIEDY RYNEK SIĘ ZAŁAMUJE, NIE POWINIENEŚ WYDAWAĆ DODATKOWYCH PIENIĘDZY
Fałsz! W rzeczywistości jest zupełnie odwrotnie.
Jeśli rynek mieszkaniowy jest mniej dynamiczny, tym bardziej warto zainwestować w Home Staging, który zapewni nieruchomości atrakcyjną przewagę nad konkurencją.
Odpowiednio przygotowana nieruchomość nie tylko osiągnie wyższą cenę, ale i znajdzie nabywcę (lub najemcę) średnio o 41 % szybciej, co znacząco zredukuje koszty.
Home Staging nie jest zatem wydatkiem, a doskonałą inwestycją!
MOGĘ UZYSKAĆ TAKIE SAME REZULTATY JAK PROFESJONALISTA
To nie będzie takie łatwe! Home Staging opiera się na trendach rynkowych, a nie osobistych preferencjach.
Dobrze wykonany Home Staging neutralizuje i depersonalizuje przestrzeń.
Dla właściciela nieruchomości, bez względu na to jak dużym talentem i poczuciem smaku dysponuje, będzie to niezwykle trudne ze względu na emocjonalne przywiązanie do przestrzeni i jej funkcji.
Dodatkowo specjaliści od Home Stagingu dzięki swojemu doświadczeniu zalecą kluczowe ulepszenia i sprytne rozwiązania, które pozwolą sprzedać nieruchomość szybciej i w wyższej cenie.
WYSTRÓJ MUSI BYĆ EKSKLUZYWNY
Wcale nie! Najprostszy wystrój, strategicznie i sugestywnie zaplanowany może znacząco wpłynąć na kupującego.
Kluczowym słowem jest tutaj strategicznie. Nie potrzebujesz drogich przedmiotów. Musisz tylko wiedzieć, jak wykorzystać to, co masz lub możesz niedrogo dokupić.
Pamiętaj, że celem jest, aby kupujący był pod wrażeniem samej nieruchomości, a nie jej wystroju.
Formularz kontaktowy